Sunday, November 4, 2007

ANTOOFIGHTER THE BEGINNING by Chunk

Aloo dan salam untuk semua.

Banyak yang nak gua ceritakan dan share dalam blog antoofighter. banyak kenangan pahit manis masa bikin ini filem tapi masalahnya, gua pun agak sibuk sikit dengan produksi-produksi berkaitan antoofighter dari segi muzik, sfx dan lain-lain produksi terutama menerajui Imagebox dan produksi TVC2 gua. yang latest - angkasawan (bole la tengok kat you tube)

Inysaallah, bila free sikit dan dalam keadaan tenang, wa akan share sikit dalam ini blog dalam masa terdekat ni.

Anyway, gua harap filem ni dapat memberi satu "taste" baru dlam filem malaysia, dari segi pembikinan, visual , penceritaan, lakonan dan teknologi. Jangan samakan dengan Cicak man , atau apa apa "man" yang lain...jangan samakan dengan ghostbuster sebab storyline dia langsung tak ada kena mengena. anggaplah filem ni macam "scary movie" ...spoof macam macam jenis cerita yang dikarut marutkan dengan mesej yang korang sendirilah pikir...hahahahahah..

adios amigos gonzales askeplentes al junid !

jumpa lagi
chunk the cap ayam

3 comments:

Ziegler said...

wa caya lu Sassian. Rumah Zaaba plak tu. Keep up the good job.

Anonymous said...

salam chunk...wa x sangka ada makhluk asing kat malaysia ni... ha ha ha mmg best citer yg ko buat tu...antoofighter, ala ala ada citer melayu + jepun + tamil + cina dulu-dulu... unsur lawak yg pecah urat tentut... satu benda yg baru...

eh! aku nak tanya, mcm mana kalau aku ada skrip cerita ala-ala heroes dan makhluk asing versi melayu... untuk dibuat drama, telemovie atau film... cerita2 ni ada unsur 3D dan effect visual... harap bro bleh bantu ye...TQ teruskan usaha ko bro... lagu2 hang pun sodap didengar... ini email aku bro - azlandvo24@yahoo.com

Anonymous said...

Salam Bro!

Kau ingat kat aku lagi ke bro? Aku rezal - satu kelas dgn kau darjah 6 kat sekolah kebangsaan bandar tun razak. Budak macho yang duduk sebelah kau tu leh yang rumah pun dekat sekolah tu.

Let's catch-up, e-mail aku mohdrezalzakaria@yahoo.com.

Selamat Maju Jaya.